Can-Pack miliardy pod kapslem
Mierzy wysoko. Stawką jest globalny rynek
Niemal co szósta puszka napoju w Europie pochodzi z jednej z fabryk grupy Can-Pack. Daje to jej czwarte miejsce wśród największych producentów aluminiowych opakowań na Starym Kontynencie. Od kilku lat firma, której historia zaczęła się w 1992 r. w Krakowie, z powodzeniem zdobywa także globalny rynek opakowań do produktów spożywczych. Na rynki poza Polską przypada trzy czwarte jej sprzedaży, która w 2013 r. sięgnęła niemal 4,75 mld zł. Wynik ten zapewnił Can-Packowi 60. pozycję na Liście 500 największych firm w Polsce.
Od Brzeska po Filipiny
– Nasza strategia zakłada budowanie firmy o zasięgu globalnym – mówi Stanisław Waśko, wiceprezes Can-Packu. – Robimy to poprzez budowanie fabryk blisko klienta, ponieważ transport pustych opakowań na duże odległości jest zbyt kosztowny....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta