Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy coraz bardziej docenia starszych odbiorców

17 lipca 2014 | Ciekawa ekonomia

Śladem TVP, która rozszerzyła definicję komercyjnej grupy docelowej z osób w wieku 16–49 lat do osób od 16 do 59 lat, podążają wydawcy. Jako pierwszy – Bauer.

Na początku lipca decyzję o zmianie definicji podjęli wydawcy zrzeszeni w Izbie Wydawców Prasy i badająca czytelnictwo spółka Polskie Badania Czytelnictwa. W praktyce oznacza to, że od tej pory wydawcy prasy mają w  prezentacjach handlowych dla klientów reklamowych i domów mediowych stosować nową definicję komercyjnej grupy docelowej – to teraz osoby w wieku 16–59 lat,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9891

Wydanie: 9891

Spis treści
Zamów abonament