Rynek reklamy coraz bardziej docenia starszych odbiorców
Śladem TVP, która rozszerzyła definicję komercyjnej grupy docelowej z osób w wieku 16–49 lat do osób od 16 do 59 lat, podążają wydawcy. Jako pierwszy – Bauer.
Na początku lipca decyzję o zmianie definicji podjęli wydawcy zrzeszeni w Izbie Wydawców Prasy i badająca czytelnictwo spółka Polskie Badania Czytelnictwa. W praktyce oznacza to, że od tej pory wydawcy prasy mają w prezentacjach handlowych dla klientów reklamowych i domów mediowych stosować nową definicję komercyjnej grupy docelowej – to teraz osoby w wieku 16–59 lat,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta