Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak skorzystać z e-administracji

05 września 2014 | Prawo | Dominika Pietrzyk
źródło: Rzeczpospolita

By załatwić sprawę przez internet, nie jest potrzebny drogi podpis elektroniczny. Wystarczy jedna wizyta w urzędzie.

Po ostatniej nowelizacji ustawy o informatyzacji więcej spraw urzędowych można załatwić przez internet. Efekty zmian są już widoczne. W tym roku do Urzędu m.st. Warszawy za pośrednictwem ePUAP (Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej) wpłynęło już 4,5 tys. pism, w ubiegłym – 2897. Co zrobić, żeby skutecznie wysłać pismo do urzędu online?

Plusy nowoczesności

Po pierwsze, należy założyć konto na www.epuap.gov.pl. Podczas rejestracji należy podać dane osobowe, w tym PESEL, adres e-mail i login....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9933

Wydanie: 9933

Spis treści
Zamów abonament