Jak skorzystać z e-administracji
By załatwić sprawę przez internet, nie jest potrzebny drogi podpis elektroniczny. Wystarczy jedna wizyta w urzędzie.
Po ostatniej nowelizacji ustawy o informatyzacji więcej spraw urzędowych można załatwić przez internet. Efekty zmian są już widoczne. W tym roku do Urzędu m.st. Warszawy za pośrednictwem ePUAP (Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej) wpłynęło już 4,5 tys. pism, w ubiegłym – 2897. Co zrobić, żeby skutecznie wysłać pismo do urzędu online?
Plusy nowoczesności
Po pierwsze, należy założyć konto na www.epuap.gov.pl. Podczas rejestracji należy podać dane osobowe, w tym PESEL, adres e-mail i login....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta