Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przemyślana reklama szansą na wzrost zysków

05 września 2014 | Ciekawa ekonomia
Był już taki moment, że byłem wszędzie. Dziś już wiem,  że to błąd – mówił Krzysztof Hołowczyc
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
Był już taki moment, że byłem wszędzie. Dziś już wiem, że to błąd – mówił Krzysztof Hołowczyc

Marketing sportowy. W budowaniu wizerunku najważniejsza jest prawda 
i przemyślana strategia. 
Nie trzeba od razu przyjmować wszystkich propozycji, przekonuje Krzysztof Hołowczyc.

Jak podkreślał znany kierowca rajdowy, jego sport wymaga dużych pieniędzy i nie może się obywać bez wsparcia sponsorów. – Był już taki moment, że byłem wszędzie, można było otworzyć lodówkę i ja tam byłem – wspominał na czwartkowym śniadaniu prasowym „Rzeczpospolitej". – Dziś już wiem, że to błąd. Nie ma jednak takich kampanii, w których udziału mógłbym się wstydzić. Było za to kilka propozycji, które dawały możliwość szybkiego zysku, ale jednocześnie byłyby kulą u nogi i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9933

Wydanie: 9933

Spis treści
Zamów abonament