Przemyślana reklama szansą na wzrost zysków
Marketing sportowy. W budowaniu wizerunku najważniejsza jest prawda i przemyślana strategia. Nie trzeba od razu przyjmować wszystkich propozycji, przekonuje Krzysztof Hołowczyc.
Jak podkreślał znany kierowca rajdowy, jego sport wymaga dużych pieniędzy i nie może się obywać bez wsparcia sponsorów. – Był już taki moment, że byłem wszędzie, można było otworzyć lodówkę i ja tam byłem – wspominał na czwartkowym śniadaniu prasowym „Rzeczpospolitej". – Dziś już wiem, że to błąd. Nie ma jednak takich kampanii, w których udziału mógłbym się wstydzić. Było za to kilka propozycji, które dawały możliwość szybkiego zysku, ale jednocześnie byłyby kulą u nogi i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta