Polska ma potencjał do rozwoju branży luksusu
Rozmowa | Michel Bernardaud f, przewodniczący Comité Colbert
Rz: Czy dziś – w czasach globalizacji, internetu i mediów społecznościowych – łatwiej czy trudniej zarządzać luksusową marką?
Michel Bernardaud: Każda epoka ma swoje wyzwania. Globalizacja to wyzwanie, ale i duża szansa dla naszych marek, np. na wejście na nowe rynki. Nasi członkowie korzystają z niej z dużym powodzeniem.
Jakie są największe wyzwania dla branży?
Musimy dbać o utrzymanie stałej wysokiej kreatywności, ochronę własności intelektualnej i o to, by unikalne często know-how nie zaginęło i zostało przekazane kolejnym pokoleniom. Duża część tej wiedzy jest zagrożona – ginie tradycja, a ludzie zapominają, jak się produkuje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta