LPP ostrożne na Ukrainie i w Rosji
Z powodu ryzyka geopolitycznego odzieżowa grupa może zrezygnować z rozwoju na Wschodzie.
LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, chce w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową o 21 proc., do 874 tys. mkw. W całym 2014 r. sieć gdańskiej grupy powiększyła się o 23 proc., do 1516 sklepów.
Jednak rozwój w Rosji i na Ukrainie, który przed kryzysem w regionie był motorem napędowym LPP, stoi pod znakiem zapytania. – Mamy opcję rezygnacji z otwarć w tych krajach i poważnie się nad tym zastanawiamy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta