Widzów nie denerwuje product placement
Choć większość internautów oglądających seriale jest świadoma tego, że są tam lokowane przez reklamodawców różne produkty, większości to nie przeszkadza.
A to dlatego, że pojawiające się nieprzypadkowo na planach seriali produkty znane z codziennego życia traktują jako elementy ich własnej rzeczywistości.
Z badania przeprowadzonego przez MEC Analytics & Insight na polskich internautach wynika, że 54 proc. dorosłych (powyżej 20. roku życia) lubi, gdy bohaterowie seriali korzystają z markowych produktów. Przeciwnego zdania jest 17 proc. z nich. Gros internetowych widzów (70 proc.) jest jednocześnie świadoma, że firmy płacą producentom i nadawcom za to, by w danym odcinku pojawił się właśnie ich produkt z widocznym logo lub inną cechą pozwalającą na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta