Narybek płynie w świat z napojami
Przemysł spożywczy | Polskie wody i napoje szybko zdobywają zagraniczne rynki. Coraz większy udział mają w tym młode firmy, które stawiają na oryginalne receptury.
Beata Drewnowska
– Prowadzimy wstępne rozmowy dotyczące wejścia na rynki afrykański i bliskowschodni. Jednym z krajów, w którym chcemy zadebiutować, są Zjednoczone Emiraty Arabskie – mówi „Rzeczpospolitej" Michał Góralski, współwłaściciel firmy Drink2me, której znakiem rozpoznawczym jest bombilla z naturalną kofeiną z yerba mate i zielonych nasion kawy.
Napój Drink2me, popularny w Czechach i na Słowacji, może wkrótce się pojawić na rynku skandynawskim. Jego atutami – jak zaznacza Góralski – są duża świadomość konsumentów i wyższa niż u nas siła nabywcza.
Jeszcze w tym roku w Zjednoczonych Emiratach Arabskich chciałaby ze swoją butelkowaną zieloną herbatą pojawić się spółka Soti Natural. Jej napój pojawił się na krajowym rynku latem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta