Fenomen Škody Superb
Czeska marka pokazała, że atrakcyjne finansowanie jest równie ważne jak dobry produkt.
robert przybylski
W trzech pierwszych kwartałach tego roku rejestracje nowych aut osobowych powiększyły się o 5,4 proc., do 258 240 sztuk, wynika z informacji przygotowanej przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego na podstawie danych Centralnej Ewidencji Pojazdów. Udział klientów indywidualnych zmalał do 35,8 proc. Kupili oni o 3,9 proc. aut mniej niż rok wcześniej. W tym samym okresie nabywcy na REGON zwiększyli zakupy o 16,9 proc. Ta grupa była szczególnie aktywna we wrześniu, sprzedaż w tym segmencie wzrosła o 26,6 proc. w stosunku do września 2014 roku.
Niekwestionowanym liderem rynku pozostaje Škoda, z udziałem po dziewięciu miesiącach przekraczającym 12,6 proc. Na liście wrześniowych bestsellerów marka umieściła aż cztery modele. W kolejności wielkości sprzedaży są to: Fabia, Octavia, Rapid i Superb. Zaskoczeniem dla branży było pojawienie się na 16. pozycji Superb.
Przebój Škody
Škoda nowym modelem Superb spowodowała małe trzęsienie ziemi. – Kupno tego modelu rozważają klienci nawet z marek premium, bo w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta