Korekta VAT bez zbędnych formalności
Jeśli klient płacił kartą, brak jego podpisu na reklamacji nie pozbawi sklepu prawa do obniżenia podatku.
W czwartek fiskus przegrał przed Naczelnym Sądem Administracyjnym spór o obniżanie VAT przy zwrotach.
Frontem do klienta
Sprawa dotyczyła interpretacji. Spółka wyjaśniła, że zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych. Towary są czasami zwracane ze względu na ujawnione wady. Firma przyjmuje też zwroty towarów bez wad w terminie 14 dni od daty sprzedaży. Tak realizuje zasady dobrej praktyki handlowej.
Sprzedaż dla konsumentów jest rejestrowana na kasach fiskalnych. Spółka nie była pewna, czy wywiązuje się z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta