Nowoczesność wkracza na rynek kiełbas i szynek
Mięsne przetwórnie stawiają na innowacje i wysoką jakość.
Beata Drewnowska
– Oferowanie zwykłych produktów już nie wystarczy, aby rozwijać się na konkurencyjnym i rozdrobnionym rynku wędlin w Polsce – mówi „Rzeczpospolitej" Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso (ZPM). – Swoją pozycję mają szanse umacniać na nim firmy, które postawią na produkty z wartością dodaną i odpowiedzą na zmieniające się trendy konsumenckie.
Kolejnych nowości nie zabraknie z pewnością w 2016 r. W planach ma je m.in. grupa Sokołów, wicelider branży mięsnej w naszym kraju. – Będziemy inwestować i wdrażać rozwojowe inwestycje ukierunkowane na tworzenie nowych miejsc pracy i wprowadzanie na rynek oryginalnych produktów – zapowiada Bogusław Miszczuk,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta