Więcej firm dostrzega, że wirtualna rzeczywistość jest szansą na realne zyski
Rynek gogli, akcesoriów i aplikacji VR rośnie jak na drożdżach. To szansa również dla producentów gier.
Spółka The Farm 51 chce być beneficjentem szybko rosnącego segmentu wirtualnej rzeczywistości (VR). Dlatego wydzieliła Reality 51, zespół zajmujący się tego typu aplikacjami. – Uważamy, że warto podjąć ryzyko ich tworzenia, zanim potencjał rynku zostanie zweryfikowany przez konsumentów, a nie przez prognozy ośrodków badawczych – podkreśla Łukasz Rosiński, wiceprezes firmy. Jego zdaniem taka weryfikacja nastąpi pod koniec 2016 r., czyli w okresie pół roku do roku po premierach finalnych urządzeń HTC i Oculus oraz zapewne kolejnej wersji Samsung Gear VR dedykowanej Samsungowi Galaxy S7.
– Projektem, który zdecydowaliśmy się przygotować na „okno premierowe" wspomnianych urządzeń jest Czarnobyl VR Project, czyli wirtualna wycieczka po opuszczonej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta