Nadużywasz promocyjnych e-maili i esemesów, tracisz klientów
Prawie co piąta osoba, której jakaś firma wysyła za dużo e-maili i innych komunikatów marketingowych, rezygnuje z jej usług. A jedna na dziesięć składa na to skargę.
W dobie nadmiaru informacji ludzie coraz gorzej znoszą zalew niepotrzebnych ich zdaniem komunikatów. Zwłaszcza marketingowych. – Dwie trzecie konsumentów przyznaje, że ich lojalność w stosunku do marek, które komunikują się w taki sposób, jest mniejsza. 63 proc. twierdzi, że przeznaczy mniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta