Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Modecom chce być sponsorem Ligi Europy

31 marca 2016 | Ekonomia
Modecom nie oszczędza na sponsoringu sportowym. Taka strategia wpływa na wzrost sprzedaży spółki
źródło: Rzeczpospolita
Modecom nie oszczędza na sponsoringu sportowym. Taka strategia wpływa na wzrost sprzedaży spółki

Podwarszawska spółka stawia na ekspansję za granicą. Ma jej w tym pomóc marketing sportowy. Budżet na promocję marki wkrótce sięgnie 20 mln dol.

michał duszczyk

Największy rodzimy producent elektroniki (w tym akcesoriów komputerowych) ma ambitne plany rozwoju. – Koncentrujemy się głównie na obszarze Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu, ale granice geograficzne nie stanowią dla nas przeszkody. Systematycznie rozwijamy sieć sprzedaży na całym świecie. W połowie marca podpisaliśmy umowę na wyłączność z jednym z największych dystrybutorów sprzętu IT w Chile. W najbliższym czasie szczególny nacisk będziemy kłaść na rynek obu Ameryk, wykorzystując dobrze znaną nam strategię marketingu sportowego – mówi nam Jakub Łozowski, prezes Modecomu.

Cel: pięć reprezentacji

Modecom w naszym kraju występuje już jako sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, partner Ekstraklasy oraz warszawskiej Legii. Teraz chce, by logo Modecom...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10408

Wydanie: 10408

Spis treści
Zamów abonament