Zdecydowanie stawiamy na patriotyzm
Konsumenci bardziej sympatyzują z polskimi markami niż kilka lat temu – mówi prezes Vistula Group Grzegorz Pilch.
Rzeczpospolita: Vistula jest na stałe zrośnięta z Krakowem, ale akurat tego wątku nie podkreślacie jakoś szczególnie, choćby w reklamach?
Grzegorz Pilch: Podkreślamy polskość, jesteśmy jedną z największych firm detalicznych w naszym kraju z przewagą polskiego kapitału. Działamy w dwóch głównych obszarach – mody (Vistula, Wólczanka, Deni Cler) oraz jubilerskim (W.Kruk). Grupa powstała z połączenia lub przejęcia kilku firm z siedzibami w różnych regionach Polski, ale wszystkie poza Deni Cler mają polskie korzenie.
Zdecydowanie stawiamy na patriotyzm. W Polsce konsumenci znacznie bardziej sympatyzują z polskimi markami niż jeszcze kilka lat temu. Dlatego też wybraliśmy do naszej nowej kampanii Roberta Lewandowskiego. Polak, odnosi sukcesy, nie tylko w kraju, ale i na świecie, jest dumny z tego, skąd pochodzi. Właśnie na takim patriotyzmie najbardziej nam zależy, we współczesnym stylu.
Związki z Krakowem są bardzo długie?
W 2017 r. będziemy obchodzić 50-lecie marki, ale historia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta