Innowacje zmieniają odbiór sportu
Dziś kibic może się poczuć częścią grającego na boisku zespołu lub stać się członkiem załogi żeglarskiej.
Technologie takie jak virtual reality (rzeczywistość wirtualna) czy augmented reality (rzeczywistość rozszerzona) pozwalają na zintensyfikowanie przeżyć związanych ze sportem.
– Rozwój technologii AR, VR i wideo 360 pozwala na wprowadzenie wielu ciekawych rozwiązań, zarówno jeśli chodzi o szkolenie zawodników, jak i emocje oferowane widzom przez sport – mówi Radosław Brzuska, chief innovation officer w Dentsu Aegis Network Polska.
Wykorzystanie nowych technologii sprawia, że kibice nie tylko obserwują sportowe zmagania z trybun, ale też mogą obserwować zmagania z perspektywy członka drużyny.
– Podczas Energa Sopot Match Race 2016 prezentowaliśmy rozwiązanie oparte na technologii VR oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta