Szminki i lakiery ciągną rynek kosmetyków
Polki wydadzą w tym roku prawie 1,8 mld zł na produkty do makijażu.
Anita Błaszczak
Tusz do rzęs, czyli maskara, szminka albo błyszczyk do ust i lakier do paznokci – to dziś niemal niezbędnik statystycznej Polki. Nic więc dziwnego, że polskie wydatki na tzw. kosmetyki kolorowe wzrosną w tym roku o 5 proc., czyli ponaddwukrotnie więcej niż cały polski rynek urody i sięgną 1,79 mld zł – ocenia firma badawcza Euromonitor.
Produkty do makijażu, które pobudzały rynek kosmetyków w czasach spowolnienia, pozostały liderem wzrostu także w okresie poprawy koniunktury.
Po bułki i kosmetyki
Perspektywy rozwoju tzw. kolorówki też są dobre. – Według prognoz firm badających trendy w ciągu pięciu–sześciu najbliższych lat pozostanie ona najdynamiczniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta