Dla producentów gier nadchodzi czas żniw
Branża obserwuje wzmożony popyt. Największe premiery szykuje jednak dopiero na 2017 rok. katarzyna kucharczyk
Konkurencja w branży z roku na rok jest coraz większa. „Zagęszcza" się też na giełdzie. Po czwartkowym debiucie Artifex Mundi liczba producentów gier będzie dwukrotnie wyższa niż na początku roku. Inwestorzy chętnie kupują akcje spółek z tej branży, wierząc, że polski rynek gier nadal będzie szybko rósł. Jego wartość zbliża się do 2 mld zł.
Darmowe rosną najszybciej
Wspomniany Artifex z emisji nowych akcji pozyskał ponad 11 mln zł. – Środki te są wystarczające do realizacji celów emisyjnych – mówi prezes Tomasz Grudziński. Teraz priorytetem dla spółki jest rozwój czterech gier typu free-to-play (darmowe, z mikropłatnościami), z których...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta