Przedsiębiorca w mediach i oczach opinii publicznej
Kreatywny, pracowity, ale nieuczciwy – taki obraz pracodawcy wyłania się z badania Kantar TNS przedstawionego podczas konferencji Pracodawców RP na temat wizerunku przedsiębiorców w Polsce.
W konferencji „Wizerunek przedsiębiorcy w Polsce – odbiór społeczny i obraz medialny" uczestniczyli przedstawiciele organizacji pozarządowych, instytutów badawczych oraz małych i dużych firm. Dyskutowano m.in. o tym, jakie jest postrzeganie przedsiębiorców przez opinię publiczną.
Jak podkreślił wiceprezydent Pracodawców RP Piotr Kamiński, w mediach prezentowane są dwa typy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta