Branży reklamowej szkodzą zmiany prawa
Kolejny dom mediowy po Zenith zwraca uwagę na osłabienie na reklamowym rynku. Według Starcomu po trzech kwartałach wzrósł on w Polsce tylko o 2,5 proc. I już nie przyspieszy.
Od stycznia do września firmy i instytucje wydały w Polsce na reklamę 5,71 mld zł. – Trzeci kwartał był zdecydowanie gorszy od oczekiwań. Dynamika wzrostowa wyniosła jedynie 1,8 proc. w skali roku, w porównaniu z 3,3 proc. w pierwszym kwartale i 2,5 proc. w drugim kwartale – podają analitycy Starcomu.
W związku z tym słabną także ich oczekiwania odnośnie do całego roku. – Niestety perspektywy dla rynku na czwarty kwartał...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta