Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Młode marki powalczą o promocję za 400 tys. zł

19 grudnia 2016 | Ekonomia
Marka Zagrodowy – firmująca tradycyjnie hodowane kurczaki z Podlasia potwierdziła swój sukces, wygrywając konkurs „Rzeczpospolitej”  w 2015 r.
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Marka Zagrodowy – firmująca tradycyjnie hodowane kurczaki z Podlasia potwierdziła swój sukces, wygrywając konkurs „Rzeczpospolitej” w 2015 r.

Już po raz szósty dynamiczne polskie marki będą mogły się pochwalić swoim sukcesem. Na najlepszą czeka cenna kampania reklamowa. Anita Błaszczak

Zagrodowy, „Wiedźmin", Fibaro – to laureaci trzech ostatnich edycji unikalnego konkursu Młoda Marka Sukcesu, w którym „Rzeczpospolita" promuje ambitne firmy budujące dobre, rodzime marki. Uczestnicy konkursu, który jest organizowany już po raz szósty, mają nie tylko okazję pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też zawalczyć o cenną i bardzo praktyczną nagrodę. Jest nią kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla firm-właścicieli młodych marek. Chętni do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10628

Wydanie: 10628

Spis treści
Zamów abonament