Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Radiowcy czekają na ważne decyzje

05 stycznia 2017 | Ekonomia
Rynek reklamy środków farmaceutycznych i reklamy radiowej w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy środków farmaceutycznych i reklamy radiowej w Polsce
źródło: Rzeczpospolita

Jeśli politycy rzeczywiście zakażą reklam leków bez recepty i suplementów diety, rynek reklamy radiowej może stopnieć nawet o jedną czwartą – przestrzegają eksperci. magdalena lemańska

Jak podaje w prognozach przygotowanych dla „Rz" dom mediowy MediaCom, wprowadzenie ewentualnych ograniczeń lub zakazu reklamy branży farmaceutycznej z pewnością spowodowałoby duże spadki wydatków na reklamę radiową. Takie zmiany są teraz dyskutowane na poziomie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W styczniu działająca przy Ministerstwie Zdrowia specjalna komisja ma przedstawić w tej sprawie rekomendację dla resortu.

Dużo znaków zapytania

Według Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową wszystkie media w Polsce mogą stracić na nowych obostrzeniach ok. jednej szóstej swoich wpływów z reklam (czyli ok. 1 mld zł). Według agencji mediowej Starcom sektor farmaceutyczny był po III kw. drugim najważniejszym pod względem wydatków reklamowych w Polsce. Branżowi producenci w ciągu dziewięciu miesięcy ubiegłego roku wydali na promocję ponad 680 mln...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10642

Wydanie: 10642

Spis treści
Zamów abonament