Do wykreślenia wydatku potrzebny jest specjalny dowód
Przedsiębiorca, który za większe zakupy zapłacił gotówką, musi wyksięgować podatkowy koszt.
Od 1 stycznia 2017 r. transakcje powyżej 15 tys. zł muszą być opłacone z rachunku. Przedsiębiorca, który nie dopełni tego obowiązku i zapłaci za zakupy gotówką, musi wyksięgować wydatek z kosztów uzyskania przychodów. Zrobi to na podstawie specjalnego dowodu księgowego, o którym mówi rozporządzenie ministra finansów w sprawie prowadzenia podatkowej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta