Telekomy na celowniku prezesa UOKiK
Po UPC i T-Mobile urząd antymonopolowy ukarał firmy Zygmunta Solorza. Za treść reklam z 2014 r. nałożył na nie 40,4 mln zł grzywny.
Urszula Zielińska
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył w środę na Polkomtel (operator sieci Plus) i satelitarną platformę Cyfrowy Polsat odpowiednio 30,7 mln i 9,7 mln zł kar za wprowadzanie w błąd konsumentów i naruszanie ich interesów.
W ten sposób zakończyły się postępowania urzędu dotyczące treści przekazów reklamowych spółek tworzących grupę sprzed ponad dwóch lat.
Jak wynika z komunikatu UOKiK, otrzymywał on skargi konsumentów dotyczące reklam pod hasłem „Power LTE – Internet LTE bez limitu danych", sugerujących, że pakiet usług wraz ze smartfonem, tabletem i telewizorem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta