Rozwój przez franczyzę: szanse, ale i ryzyko
Ogólne informacje o RIO
RIO projektuje, produkuje i sprzedaje detalicznie odzież i akcesoria, jednak znaczna część produkcji jest zlecana podwykonawcom. 31 grudnia 2015 roku firma posiadała 976 działających sklepów zarówno własnych, jak i we franczyzie, w 36 krajach w Europie (838) i Azji (138). Posiada również własne centra dystrybucyjne i zarządza transportem drogowym floty samochodów ciężarowych w Europie i Azji.
Sklepy RIO sprzedają produkty o wysokiej jakości, a sieć wyróżnia się swoimi innowacyjnymi projektami. Firma zapewnia również doskonałą obsługę klienta ze względu na swoje atrakcyjne sklepy i wysoki poziom usług. RIO nie konkuruje ceną – ceny naliczane przez RIO odzwierciedlają ugruntowaną reputację firmy.
Pierwszy sklep RIO został otwarty w 1990 roku. Od roku 2007 akcje spółki są notowane na wiodącej europejskiej giełdzie papierów wartościowych.
Franczyza
Sklepy działające na podstawie franczyzy są zarządzane i prowadzone przez franczyzobiorcę, który zachowuje cały wygenerowany zysk, jednak musi zapłacić firmie RIO opłatę franczyzową, a także za dostarczenie sprzedawanych produktów. Wydatki inwestycyjne na założenie sklepu ponosi franczyzobiorca. Jest on również odpowiedzialny za zarządzanie kapitałem obrotowym, a także za wszystkie przychody i koszty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta