Angażować, a nie sprzedawać
Rozmowa | Dagmara Szulce, dyrektor zarządzająca organizacji IAA Global
Rz: Google stara się wymusić na rynku lepszą jakość reklam internetowych, wprowadzając do swojej przeglądarki Chrome blokadę najbardziej uciążliwych dla odbiorców formatów. Jak pani to skomentuje?
Dagmara Szulce: Tak naprawdę to pomoże branży, która powinna przede wszystkim myśleć dziś o tym, czego oczekuje od niej konsument. To niezmienna zasada. Zmienia się jednak sposób, w jaki nawiązuje się z ludźmi kontakt poprzez reklamę –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta