Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Angażować, a nie sprzedawać

13 lutego 2018 | Ekonomia
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa

Rozmowa | Dagmara Szulce, dyrektor zarządzająca organizacji IAA Global

Rz: Google stara się wymusić na rynku lepszą jakość reklam internetowych, wprowadzając do swojej przeglądarki Chrome blokadę najbardziej uciążliwych dla odbiorców formatów. Jak pani to skomentuje?

Dagmara Szulce: Tak naprawdę to pomoże branży, która powinna przede wszystkim myśleć dziś o tym, czego oczekuje od niej konsument. To niezmienna zasada. Zmienia się jednak sposób, w jaki nawiązuje się z ludźmi kontakt poprzez reklamę –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10976

Wydanie: 10976

Spis treści

Monitor Księgowość i Podatki

Zamów abonament