Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy więcej wydają na sport

22 lutego 2018 | Ekonomia
Coraz więcej firm angażuje się w sponsoring polskiego sportu
źródło: Rzeczpospolita
Coraz więcej firm angażuje się w sponsoring polskiego sportu

Marketing | Branże energetyczna, paliwowa i chemiczna mają największy udział we wspieraniu różnych dyscyplin. Tomasz Furman

W ubiegłym roku wartość rynku sponsoringu sportowego w Polsce wzrosła o 4,6 proc. Tym samym wyniosła 870,7 mln zł. Pieniądze przeznaczane na sport cały czas trafiają przede wszystkim do klubów sportowych. Otrzymały one aż 55 proc. wszystkich środków. Około jednej piątej sponsoringowych wydatków trafiła do związków sportowych, a po kilka procent na sportowe wydarzenia, ligi i obiekty oraz programy własne i na sponsoring indywidualny.

Rynek będzie rósł

Z najnowszego raportu pt. „Rynek sponsoringu sportowego w Polsce" firmy Sponsoring Insight wynika też, że tradycyjnie już najwięcej pieniędzy na różne dyscypliny przeznaczają kolejno branże: energetyczna (18,7 proc.), paliwowa (16,7 proc.) i chemiczna (7,1 proc.). – Ich wydatki są mniej więcej na stałym poziomie. Przy rosnącym rynku oznacza to jednak spadek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10984

Wydanie: 10984

Spis treści

Monitor Księgowość i Podatki

Zamów abonament