Lepiej ogłosić konkurs w prasie niż na Facebooku
Zwycięzca zapłaci 10 proc. PIT, jeśli akcja promocyjna została zorganizowana w mediach społecznościowych.
Skarbówka wyjaśniła w interpretacji, jak rozliczyć firmowe konkursy w 2018 r., kiedy limit zwolnienia z podatku jednorazowej wygranej został podniesiony z 760 do 2000 zł.
Sprawa dotyczy spółki, która zajmuje się dystrybucją słodyczy. By wypromować swoje produkty, zleca agencjom marketingowym organizowanie akcji promocyjnych, w tym konkursów i loterii oraz sprzedaży premiowej, skierowanych głównie do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. Niektóre są publikowane w mediach społecznościowych, jak np. Facebook....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta