Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Majonez królem Wielkanocy

26 marca 2018 | Pierwsza strona
źródło: Rzeczpospolita

Majonez jest na polskich stołach wielkanocnych niemal tak ważny jak karp w Wigilię. Ostatnie tygodnie przed Wielkanocą przynoszą producentom majonezu jedną piątą rocznej sprzedaży.

Produkt ten jest głównym graczem w kategorii żywności „sosy i dressingi". Wartość całej tej półki, na której stoją też keczupy, sosy tatarskie, barbecue, musztarda czy przeciery pomidorowe, rośnie od lat i nieubłaganie zbliża się według Euromonitora do 5 mld zł. Po latach dynamicznego wzrostu sprzedaż najbardziej popularnych majonezu, keczupu i musztardy ma jednak słabnąć. —apta

>A19, komentarz >A20

Wydanie: 11011

Wydanie: 11011

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament