Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Bitwa na smartfony

29 maja 2018 | Pierwsza strona

telekomunikacja

W Polsce sprzedało się w I kwartale tego roku ponad 2,1 mln smartfonów, o 2 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z danych firmy analitycznej IDC. Producenci odnotowali wzrost sprzedaży tych urządzeń na naszym rynku, choć na świecie zaczęła już ona spadać.

O koszulkę lidera walczą w Polsce dwie firmy: koreański Samsung broni pierwszego miejsca przed chińskim Huawei, który korzysta w reklamach z wizerunku Roberta Lewandowskiego. Według IDC Chińczycy zdetronizowali już Koreańczyków. Z kolei z danych GfK Polonia wynika, że Samsung utrzymuje prowadzenie. ©℗ —ziu >B1

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11063

Wydanie: 11063

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament