Państwowy telekom będzie zmieniał model działania
Telekomunikacja | Exatel zapowiada od 2019 roku szybkie ograniczanie straty netto. Firma obawia się jednak urzędowych obniżek stawek hurtowych FTR. Urszula Zielińska
Nie pomarańczowy, ale niebieski kolor dominuje od dziś w materiałach marketingowych państwowego operatora telekomunikacyjnego dla biznesu i administracji publicznej, którego PGE sprzedało w ub.r. Skarbowi Państwa. Jak mówi Marcin Malicki, członek zarządu Exatela odpowiedzialny za marketing, firma potrzebuje zmiany, bo choć jest na rynku bardzo długo, nie ma jasnej identyfikacji. Wprowadzenie nowej przygotowane przez agencję White Cat ma kosztować około 140 tys. zł.
Nowe kierunki rozwoju
Jednak to nie kolory logo są dziś największym zmartwieniem państwowego operatora. Exatel, operator kierowany przez b. dyrektora Centralnego Ośrodka Informatyki Nikodema Bończę Tomaszewskiego, a nadzorowany przez resort obrony narodowej, w rozpisanej na trzy–cztery lata strategii stawia na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta