Dla rodzin z dziećmi galerie to nie tylko miejsce zakupów
Obiekty handlowe | Oferta rozrywkowa musi się rozwijać, ale nie jest priorytetem.
Wielkoformatowe obiekty handlowe nieustannie pracują nad zdefiniowaniem swojej funkcji w zmieniającym się otoczeniu – rozwój e-commerce czy ograniczenie handlu w niedzielę to główne wyzwania. W zabieganiu o klientów pomaga rozbudowa oferty rozrywkowej i gastronomicznej. Galerie mają być miejscem nie tylko zakupów, ale spędzania czasu – najlepiej całą rodziną.
Bliskość i zaopatrzenie
Polska Rada Centrów Handlowych oraz firmy badawcze Colliers i Ariadna przebadały blisko sto obiektów w głównych aglomeracjach, o powierzchni przynajmniej 20 tys. mkw. pod kątem przyjazności dla rodzin z dziećmi w rozumieniu m.in. infrastruktury, oferty i bezpieczeństwa. Najlepsze oceny zebrały: Arkadia w Warszawie, Galeria Bałtycka w Gdańsku, Galeria Krakowska, Manufaktura w Łodzi, Magnolia Park we Wrocławiu, Posnania, Galaxy w Szczecinie oraz Silesia City Center w Katowicach.
Z badań klientów wynika, że galerie wciąż są traktowane jako przede wszystkim miejsce robienia zakupów. Lokalizacja i oferta sklepów to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta