Pobrano za dużo z karty? Reklamuj
Płatności | Podejrzane transakcje nawet w egzotycznych krajach można zgłaszać po powrocie Janina Blikowska
Pani Barbara spędziła tegoroczne wakacje z rodziną w Egipcie. W jednym ze sklepów z pamiątkami miała problemy z płatnością polską kartą. – Sprzedawca podchodził do nich trzy razy, bo coś nie chciało przejść – opowiada. Już po powrocie do domu okazało się, że z konta ściągnięto jej płatność trzy razy.
– Czy teraz jest jeszcze jakaś możliwość odzyskania tych pieniędzy? Czy to już musztarda po obiedzie? – pyta czytelniczka. Zapytaliśmy o to samo banki.
Każdy doradza złożenie reklamacji. – Sytuacje problemów z kartami i płatnościami rozpatrujemy według tych samych procedur, niezależnie od tego, gdzie i kiedy występują – zapewnia Grzegorz Tkaczuk, ekspert z biura prasowego PKO BP.
Podkreśla, że gdy klient zauważy kilkukrotne księgowanie na swoim rachunku, powinien jak najszybciej skontaktować się z bankiem i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta