Promocja ma być taka, by bawił się nie tylko klient
Dr. Beata Wentura-Dudek właściciel firmy GAMA Marketing Group, od 20 lat nadzoruje akcje promocyjne
Rz: Przedsiębiorcy, chcąc sprostać wymaganiom klientów, organizują promocje wspierające sprzedaż. Jakie formy są najpopularniejsze?
Beata Wentura-Dudek: Loterie, konkursy i programy lojalnościowe. Potrafią przynieść firmie wiele korzyści. Niestety, nieumiejętnie przeprowadzone, mogą być źródłem poważnych strat.
Znowelizowana ustawa o grach hazardowych nałożyła na realizatorów loterii nowe obowiązki.
Rok 2017 przyniósł wiele zmian, nad których przestrzeganiem czuwają nowo utworzone izby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta