Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prognozy dla reklamy w górę. Ale nie w kinach

13 sierpnia 2018 | Ekonomia | Urszula Zielińska
Konsolidacja i mundial przyczyniają się  do wzrostu wydatków na reklamę w telewizji
źródło: Rzeczpospolita
Konsolidacja i mundial przyczyniają się do wzrostu wydatków na reklamę w telewizji

Najpierw agencja mediowa Zenith, a teraz także koncern Agora podniosły prognozy 
dla rynku reklamy w Polsce 
w 2018 roku.

 

2,5 mld zł, o 8 proc. więcej niż rok temu, wydali reklamodawcy w Polsce w II kwartale br. – oszacował koncern Agora w sprawozdaniu półrocznym. Według niego najszybciej rosły nakłady na reklamę w internecie (13 proc. rok do roku) i radiu (9 proc.). O 8 proc. wyższe niż przed rokiem były wpływy nadawców telewizyjnych, do których należy nadal największy (47 proc.) kawałek reklamowego tortu.

Dane...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11127

Wydanie: 11127

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament