Powakacyjny połów klientów
Poza sezonem urlopowym główną grupą hotelowych klientów stają się firmy.
Lato to okres żniw dla rynku hotelowego. Jak podkreślają analitycy Colliers International, obłożenie w sezonie, tj. czerwiec–sierpień, może wynosić nawet 100 proc., pod warunkiem przygotowania odpowiedniej oferty, konkurencyjnej wobec atrakcji zapewnianych przez turystyczne kurorty w ciepłych krajach.
A co, kiedy sezon wakacyjny się kończy – Polacy wracają do szkół i biur – ale pogoda jeszcze sprzyja? Trzeba przestawić się na klientów biznesowych lub zaproponować oferty specjalne.
Konferencje i pakiety
– Wrzesień i październik to miesiące, które cieszą się największym w ciągu roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta