Tu i teraz nabiera nowego znaczenia
Eventy w rozumieniu marketingowym już dawno przestały być samodzielnym narzędziem. Nie myślimy już o nich w kategorii krótkotrwałych „imprez" skierowanych do ograniczonej liczby odbiorców. Michał Kaleta managing director, endorfina events
Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, użytkownik końcowy oczekuje bezpośredniego kontaktu z marką i możliwości utożsamienia się z nią. Dlatego też eventy coraz częściej stają się najważniejszym elementem dużych, zintegrowanych kampanii marketingowych. Pogodzenie chęci dotarcia do jak najszerszej grupy odbiorców i jednoczesnego zapewnienia im realnego kontaktu z marką stało się wspólnym celem marketerów i agencji. Rozwiązaniem okazało się połączenie świata realnego i wirtualnego, czyli eventów z digitalem.
Eventy i digital: power duet
Liczba aktywnych użytkowników mediów społecznościowych na świecie zwiększa się z błyskawicznym tempie. Mnogość i rosnąca popularność platform społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, sprawiły, że ich użytkownicy prowadzą równoległe, „wirtualne życie" - to w tym miejscu dzielą się swoimi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta