Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wiele elementów ma wpływ na ostateczny efekt

21 września 2018 | Dodatki Jednodniowe

Event to narzędzie komunikacji marketingowej, z którego skuteczności korzystają firmy niemal z każdego sektora gospodarki.

 

Dobrze zorganizowane wydarzenie to nie tylko piękna oprawa i zapewnienie wrażeń uczestnikom, ale także opieka nad nimi podczas spotkania.

- Firmy sięgają po event w różnych celach: gdy chcą usprawnić komunikację w firmie, zintegrować zespół, wypromować markę, wykreować wizerunek lub wesprzeć sprzedaż. Event to także emocje i wywołanie niezapomnianych wrażeń, które pozwalają zbliżyć się do jego uczestników i nawiązać bezcenną relację. Duże marki już dawno zrozumiały wartość tego typu przedsięwzięć i skutecznie je wykorzystują. Mniejsze firmy powoli do tego dojrzewają - mówi Adriana Szczeniowska, dyrektor zarządzająca wypożyczalni mebli Rent Design, członek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11160

Wydanie: 11160

Spis treści
Zamów abonament