Wiele elementów ma wpływ na ostateczny efekt
Event to narzędzie komunikacji marketingowej, z którego skuteczności korzystają firmy niemal z każdego sektora gospodarki.
Dobrze zorganizowane wydarzenie to nie tylko piękna oprawa i zapewnienie wrażeń uczestnikom, ale także opieka nad nimi podczas spotkania.
- Firmy sięgają po event w różnych celach: gdy chcą usprawnić komunikację w firmie, zintegrować zespół, wypromować markę, wykreować wizerunek lub wesprzeć sprzedaż. Event to także emocje i wywołanie niezapomnianych wrażeń, które pozwalają zbliżyć się do jego uczestników i nawiązać bezcenną relację. Duże marki już dawno zrozumiały wartość tego typu przedsięwzięć i skutecznie je wykorzystują. Mniejsze firmy powoli do tego dojrzewają - mówi Adriana Szczeniowska, dyrektor zarządzająca wypożyczalni mebli Rent Design, członek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta