Nowe technologie ułatwiają wypromowanie
Polski rynek targowy systematycznie się rozwija.
Zdaniem ekspertów główny wpływ na to mają: poprawa koniunktury gospodarczej, wzrost produktu globalnego brutto, stymulowany coraz większą zamożnością społeczeństwa i zwiększoną konsumpcją, jak również dobre wyniki handlu zagranicznego - rosnący eksport przy jednoczesnym wzroście importu.
- Odczuwający poprawę koniunktury przedsiębiorcy, przede wszystkim polskie małe i średnie firmy, postrzegają udział w specjalistycznych targach w Polsce jako skuteczny sposób realizacji celów marketingowych i komunikacyjnych - mówi Grażyna Grabowska, prezes zarządu Targi w Krakowie. Targi są dla nich atrakcyjnym i przydatnym narzędziem komunikacji biznesowej i marketingu.
- Podczas tego typu wydarzeń podpisuje się setki umów i porozumień, nawiązuje mnóstwo cennych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta