By dobrze mówili o firmie
Oryginalne miejsce, dobra lokalizacja, wysoka jakość usług, personalizacja i elastyczność w kontaktach – to liczy się dla firm podczas eventów.
Audana impreza jest jak system naczyń połączonych. Tylko właściwe współdziałanie wszystkich elementów jest gwarantem powodzenia i tym samym pozytywnych opinii uczestników eventów.
Wiele ustawia budżet
Ciągły rozwój branży wymusza poszukiwanie coraz lepszych i nowszych rozwiązań. Niestety, nie jest to takie proste, zwłaszcza w warunkach ograniczonych budżetów. Jak zorganizować dobrą imprezę? Punktem wyjścia jest budżet. Niezależnie od tego, czy ma to być kameralne i gustowne przyjęcie dla osób z kierownictwa małej firmy, czy zabawa plenerowa dla kilkuset osób, trzeba znać widełki finansowe. - To najważniejszy wyznacznik tego, jak dużą i tym samym bogatą w atrakcje imprezę można zorganizować. Budżet to tak naprawdę połowa sukcesu w przygotowywaniu scenariusza eventu - tłumaczy mówi Paweł Haberka, general manager w firmie PowerEvents. - To on pokazuje, na co można sobie pozwolić. Determinuje nie tylko to, jakie atrakcje można zaplanować, które znane twarze zaprosić, co podać w formie poczęstunku, ale też po prostu ile osób jesteśmy w stanie na niego zaprosić.
Najwięcej takich spotkań, co także potwierdzają badania branży - organizują firmy zatrudniające powyżej 250 pracowników (ponad połowa wszystkich przebadanych przedsiębiorstw). Połowa z badanych firm rekomenduje, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta