Sukces wydarzenia tkwi w szczegółach
Rozmowa | Karolina Jarmołowicz, socjolog, psychoterapeutka, właścicielka Ośrodka Centrum.
Czy event to dziś chętnie wykorzystywane narzędzie do promocji marki?
Karolina Jarmołowicz: Tego rodzaju narzędzie marketingowe jest dość kosztownym elementem kampanii reklamowej. Tylko dobrze osadzone w strategii marki wydarzenie, oczywiście odpowiednio zorganizowane, może przynieść zwrot z inwestycji. Event najczęściej wpisuje się w realizację celów wizerunkowych, zarówno dla nowo powstających firm, jak i liderów rynkowych, którzy takim działaniem dają silny znak swojej obecności. Eventy stricte sprzedażowe związane są często z elementem wystawienniczym, czyli prezentacją usług/produktów. Na rynku B2B może to służyć nawet zwiększeniu zamówień u partnerów biznesowych....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta