Odpowiedzialnym firmom łatwiej o klientów i pracowników
67 proc. firm do zaangażowania w CSR skłania chęć wzmocnienia wizerunku
Już dwóch na trzech polskich pracowników twierdzi, że zwraca uwagę na przestrzeganie przez firmy zasad społecznej odpowiedzialności biznesu. Prawie siedmiu na dziesięciu ma to na względzie, rozważając nową ofertę pracy, a ponad jedna trzecia deklaruje nawet, że możliwość pracy w bardziej etycznej firmie mogłaby ich skłonić do zmiany zatrudnienia – z tym wynikiem Confidence Index – badania agencji rekrutacyjnej Michael Page wypadliśmy w ubiegłym roku najlepiej w Europie, bijąc nawet pracowników z bogatych państw Zachodu.
Rosnącą świadomość społeczną Polaków widać też w badaniach konsumenckich – w ubiegłorocznym sondażu agencji Havas Media prawie sześciu na dziesięciu ankietowanych stwierdziło, że unika kupowania produktów firm, które mają negatywny wpływ na społeczeństwo lub środowisko naturalne. Prawie tyle samo twierdzi,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta