Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Budowa szybkich dróg droższa o 10–12 mld zł

13 maja 2019 | Ekonomia | Adam Woźniak
źródło: Rzeczpospolita

Zaczyna się wybieranie firm mających dokończyć budowy po włoskim Salini. Opóźnienia w pracach mogą być kosztowne.

 

Od poniedziałku Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKIA) będzie prowadzić rozmowy z ośmioma firmami, do których kilka dni wcześniej wysłała zaproszenia do negocjacji w sprawie dokończenia budowy autostrady A1 pomiędzy Blachownią a Rząsawą. Z tego odcinka wyrzucono niedawno firmę Salini Polska. Sześć z nich to generalni wykonawcy innych fragmentów A1: Berger Bau, Budimex, Mirbud, Polaqua, Intercor i Strabag. Pozostała dwójka to podwykonawcy Salini: Budpol i Lemar. Do końca maja ma być gotowa tzw. specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dająca możliwość przygotowania ofert. Te powinny być składane w czerwcu, a w lipcu może zostać podpisana umowa z nowym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11353

Wydanie: 11353

Spis treści
Zamów abonament