Rajdy to dla nas naturalny kierunek
Jarosław Wittstock | Wiceprezes zarządu Grupy Lotos SA ds. korporacyjnych o wspieraniu sportu.
Rajdom daleko w Polsce do popularności piłki nożnej i skoków narciarskich. Czy sukcesy Kajetana Kajetanowicza przekładają się na wzrost zainteresowania?
Jarosław Wittstock: Na to pytanie z pewnością lepiej odpowiedziałby sam Kajetan. Dla Lotosu jednak jako producenta paliw i olejów silnikowych rajdy są naturalnym kierunkiem sponsoringowym. Cieszymy się, że to Kajetan Kajetanowicz od lat reprezentuje naszą markę w tym niezwykłym i wymagającym sporcie. To najpopularniejszy polski kierowca rajdowy, wielokrotny mistrz Polski oraz Europy. Wierzymy, że talent i ciężka praca Kajetana w połączeniu z naszym wsparciem pozwolą mu osiągać sukcesy, które przełożą się na zainteresowanie rajdami. Rzeczywiście sporty motorowe w Polsce nie należą do tych najbardziej popularnych, jednak dzięki takim kierowcom jak Kajetan, to się zmienia. Dla firmy o takim profilu działalności obecność w sportach motorowych to „jazda obowiązkowa".
A jak wyniki Kajetanowicza wpływają na rozpoznawalność marki Lotos, jej prestiż i postrzeganie przez klientów?
Udział Kajetana w najwyższej kategorii rywalizacji przekłada się na popularyzację naszej marki. Rajdowe mistrzostwa świata to cykl oglądany...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta