Sieciowe zakupy nadal z wielkim potencjałem
Handel w internecie to walka o zaufanie klienta, które można zdobyć wysoką jakością obsługi i nakładami na technologie.
Internet zmienił handel, przyniósł zupełnie inne technologie, kanały sprzedaży, klienci zaczęli robić zakupy nocami i telefonami komórkowymi. O tym, jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości i czy wciąż kierunek wytycza najniższa cena – dyskutowali producenci i sprzedawcy w trakcie debaty „Smart konsument w świecie omnichannel" podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
Zapytany o dzisiejsze priorytety klienta Zbigniew Płuciennik, prezes Szopi.pl, uznał, że w zakupach spożywczych w internecie liczą się czas i jakość produktów. – Z perspektywy e-grocery, dostaw artykułów spożywczych, nowoczesny konsument to ten, który chce zamówić łatwo, szybko, bez kłopotu i mieć zaufanie co do jakości oraz dostać zakupy na czas. Ważne są aspekty logistyczne i jakościowe – mówił szef startupu.
Zgodził się z nim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta