Faza ostrego wzrostu i eksperymentu
Klienci chcą wygodnie wybrać towar, błyskawicznie zamówić, szybko zapłacić i jak najszybciej dostać.
Z dosyć dużą regularnością na łamach „Rzeczpospolitej" pojawiają się informacje o kłopotach dużych sieci odzieżowych. Problemy mają nawet ikony tego sektora handlu, a ich przyczynę można określić bardzo krótko: e-commerce. Albo niegdysiejsi giganci wsiedli zbyt późno do tego pociągu, albo zrobili to nieporadnie, albo zadziałał jeszcze inny splot przyczyn, nie wyłączając regulacji prawnych, które zachęciły klientów do robienia tego typu zakupów w sieci. Najbardziej jednak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta