Szybka dostawa czy nowe metody płatności to wabik na klientów
Choć cena nadal jest głównym kryterium wyboru na zakupach, to coraz bardziej liczą się też inne elementy, jak czas dostawy. Dlatego firmy muszą postawić na innowacje z tym związane i szukać nowych rozwiązań na szybsze dostawy.
Wśród kupujących w internecie, tak jak i w gronie zwolenników zakupów w stacjonarnych sklepach, jest silna grupa łowców okazji za wszelką cenę. Przybywa jednak tych, dla których oprócz ceny liczą się też inne parametry. I to jest dla biznesu najcenniejsza grupa klientów. Są bardziej lojalni, z myślą o nich warto inwestować.
Dlatego sprzedawcy wprowadzają nowe usługi, aby zachęcić do kupowania często i regularnie. Dla Allegro to np. Smart – za 49 zł rocznej opłaty klient ma prawo do kupowania od uczestników programu bez dodatkowych kosztów dostawy.
Wysyp pomysłów
– Allegro Smart jest bardzo popularny i liczba korzystających z tej usługi wciąż rośnie. Klienci zaoszczędzili w ciągu pierwszych kilku miesięcy działania tej usługi już ponad 100 mln zł na przesyłkach, a kupują sześć razy więcej produktów niż osoby, które z niego nie korzystają – mówi Michał Bonarowski z biura prasowego Allegro. – Pracujemy nad ułatwiającą życie klientów usługą pozwalającą automatycznie zamawiać cykliczne zakupy, np. artykuły gospodarstwa domowego, żywność itp. – dodaje....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta