Wiarygodna marka pracodawcy
Leszek Kurycyn Pogłębiający się deficyt kandydatów sprawia, że utrzymanie pracowników spędza sen z powiek szefom 70 proc. firm.
Ponieważ tradycyjne metody rekrutacji nie dają efektu, firmy sięgają po mniej konwencjonalne. Furorę robi employer branding (EB), czyli działania propagujące wizerunek pracodawcy w celu stworzenia wartościowej relacji z odbiorcami i zaangażowania ich w dalszą interakcję.
Silna marka pracodawcy to ogromna wartość. Pomimo świetnych produktów i usług, dobrej rozpoznawalności na rynku wielu firmom ciężko jest tworzyć wiarygodny wizerunek pracodawcy. Wiarygodny, rzetelny, uczciwy, prawdziwy, szczery – oto słowa klucze. Ktoś powie: wiadomo o tym od wieków. Problem w tym, że często to wiedza niewygodna.
Cóż ma począć firma, w której zaangażowanie pracowników od lat utrzymuje się w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta