Starszych klientów obsłużą w pierwszej kolejności
Choć w bankach w czasie drugiej fali pandemii koronawirusa nie obowiązują tzw. godziny seniorskie, to część z nich nadal je utrzymuje. JANINA BLIKOWSKA
W niektórych obowiązują cały czas, w innych klienci w starszym wieku mają pierwszeństwo w określonych godzinach.
– Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest dla nas szczególnie istotne, dlatego zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów obsługi za pośrednictwem bankowości internetowej Alior Online oraz aplikacji mobilnej Alior Mobile, dostępnych przez całą dobę. Dzięki nim klienci mogą wykonać większość transakcji bez potrzeby wychodzenia z domu oraz zarządzać swoimi finansami bezpiecznie i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta