Złodzieje wyczyścili konto. Bank: z winy klienta
Po przejęciu konta i zmianie numeru telefonu do autoryzacji przelewów przestępcy wypłacają całą gotówkę z konta klienta. Bank zrzuca winę na posiadacza rachunku, twierdząc, że to on się logował i zmieniał numer, i odrzuca reklamację.
– Zawsze radzimy zachowanie czujności przy logowaniu do bankowości, w tym m.in. zwrócenie szczególnej uwagi na wygląd strony, nielogowanie się do bankowości poprzez linki zewnętrzne oraz bardzo uważne czytanie treści esemesów i sprawdzanie szczegółów potwierdzanych operacji – podkreśla biuro prasowe BNP Paribas.
Klientem tego banku jest pan Łukasz, rolnik z Wielkopolski. Ma konto dla właścicieli gospodarstw rolnych.
W ubiegłym roku stracił ok. 50 tys. zł – to część kredytu, który zaciągnął na potrzeby swojego gospodarstwa.
Do kradzieży doszło kilka miesięcy temu. – Na początku września ub.r. po dwóch nieudanych próbach logowania do bankowości internetowej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta